Sondage

Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?

Flo, pour le triplé CDF/CDE/CDM historique 8)
9 (45%)
Kartie, pour son grand retour qui n'est plus qu'un secret de polichinelle ::)
0 (0%)
Geo, qui aura passé un an en ermite sur ZBattle et consorts ;D
0 (0%)
Drew, pour confirmer 2008 et nous mettre une grosse branlée sans faire de sentiments... :-X
1 (5%)
Harold... euh... non, rien... ;D ;D ;D
1 (5%)
Sami, le roi du bluff ::)
4 (20%)
Karel, pourquoi pas?
0 (0%)
Gatchan, qui va gagner le TT et le GP :D
0 (0%)
El Nico, l'ex-Poulidor qui va se réveiller et tout faire péter (© johnjohn ^^)
0 (0%)
Angelo di Vano ??? ::) ;D
0 (0%)
Terrence Fenner, qui sera VRAIMENT là comme l'avait annoncé Drew :o
0 (0%)
Beber, qui aura magouillé toute l'organisation de "son" CDE pour le gagner ;D
1 (5%)
Camillo qui se sera entraîné comme un porc ::)
0 (0%)
Patrick Wessels, devenu un dieu intouchable à SMK :o
0 (0%)
Un étranger novice en PAL (américain, canadien, brésilien...) 8)
0 (0%)
KRYSSTER ::) ::) ::)
1 (5%)
Bab ::) ;D
0 (0%)
BabzzZ ::) ::) ::) ::) ::) ::)
0 (0%)
Mario (ben quoi? je mets tout le monde ou presque lol)
0 (0%)
masshy, à domicile et QUE AVEC KOOPA s'il vous plaît ^-^
0 (0%)
Lindsay :-*
1 (5%)
Narnet ::)
0 (0%)
Un belge :D
0 (0%)
La copine à Camillo ::)
0 (0%)
Celle de Roach ::)
0 (0%)
ScouB (putain j'allais l'oublier, j'ai édité le sondage à la fin ;D)
0 (0%)
clbrun car c'est un dieu
2 (10%)
M@X la menace (nantaise)
0 (0%)

Total des votants: 19

Auteur Sujet: Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?  (Lu 36301 fois)

Hors ligne ScouB

  • Webmaster
  • Titan
  • *******
  • Messages: 8781
  • Sexe: Homme
  • SMK World Champion
    • Voir le profil
    • Twitch
Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #30 le: 20 janvier 2009, à 16:13:06 »
Thank you my friend but the CDE is on snes not zsnes lol

Yes but...  Itl be a good victory

... for you

 ::)

:kot_1: :kot_2: :kot_3: :kot_eclair: :kot_coeur: :kot_baffe:  Calza.

Follow me on: YouTube // Twitch // Twitter

Hors ligne ScouB

  • Webmaster
  • Titan
  • *******
  • Messages: 8781
  • Sexe: Homme
  • SMK World Champion
    • Voir le profil
    • Twitch
Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #31 le: 15 mars 2009, à 19:02:59 »
et pourquoi pas Mario qui après cette Funcup s'affiche comme l'un des très très gros clients pour ce CDM !  O0
:kot_1: :kot_2: :kot_3: :kot_eclair: :kot_coeur: :kot_baffe:  Calza.

Follow me on: YouTube // Twitch // Twitter

Hors ligne FFVIMan

  • Webmaster
  • King
  • *******
  • Messages: 2225
  • Sexe: Homme
  • CDM2023: 27ème
  • Un switchless ?
    • Voir le profil
    • FFVIMan.fr
Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #32 le: 15 mars 2009, à 20:04:27 »
J'ai mes chances cette année. J'ai juste à m'entraîner en tout et apprendre les techniques ^^
FFVIMan.fr - Switch SNES :
Modifications et dézonage gratuit de Super Nintendo, Super Famicom et SNES US depuis 2004.

Hors ligne Antistar

  • Adhérents IASMK
  • Myth
  • ***
  • Messages: 21886
  • Sexe: Homme
  • CDM2023: 7ème
  • ★★★★★★★
    • Voir le profil
    • Antistar.fr
Re : Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #33 le: 16 mars 2009, à 10:57:03 »
et pourquoi pas Mario qui après cette Funcup s'affiche comme l'un des très très gros clients pour ce CDM !  O0

En MR on va revoir les ambitions un peu à la hausse, mais pour le classement global, une place dans le "grand huit" comme l'an passé sera déjà très satisfaisante... ;)
ce que tu penses, je le sors à mes potes à l'apéro pour les faire marrer

What is said in La Suze, stays in La Suze  ;D

Hors ligne Krysster

  • Titan
  • *****
  • Messages: 11206
  • Sexe: Homme
    • Voir le profil
Re : Re : Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #34 le: 16 mars 2009, à 19:07:51 »
et pourquoi pas Mario qui après cette Funcup s'affiche comme l'un des très très gros clients pour ce CDM !  O0

En MR on va revoir les ambitions un peu à la hausse, mais pour le classement global, une place dans le "grand huit" comme l'an passé sera déjà très satisfaisante... ;)

Et en plus il parle de lui à la 3ème personne du singulier ::) , tu fais ton "Alain Delon" maintenant Mario ;D lol

Hors ligne Antistar

  • Adhérents IASMK
  • Myth
  • ***
  • Messages: 21886
  • Sexe: Homme
  • CDM2023: 7ème
  • ★★★★★★★
    • Voir le profil
    • Antistar.fr
Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #35 le: 16 mars 2009, à 21:12:02 »
Mario t'emmerde ::)
ce que tu penses, je le sors à mes potes à l'apéro pour les faire marrer

What is said in La Suze, stays in La Suze  ;D

Hors ligne Krysster

  • Titan
  • *****
  • Messages: 11206
  • Sexe: Homme
    • Voir le profil
Re : Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #36 le: 16 mars 2009, à 21:32:49 »
Mario t'emmerde ::)

Emmerde moi plutôt en postant ton résumé ::)

Hors ligne Antistar

  • Adhérents IASMK
  • Myth
  • ***
  • Messages: 21886
  • Sexe: Homme
  • CDM2023: 7ème
  • ★★★★★★★
    • Voir le profil
    • Antistar.fr
Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #37 le: 16 mars 2009, à 21:36:29 »
Donne-moi envie de le poster, grande folle ::)
ce que tu penses, je le sors à mes potes à l'apéro pour les faire marrer

What is said in La Suze, stays in La Suze  ;D

Hors ligne Krysster

  • Titan
  • *****
  • Messages: 11206
  • Sexe: Homme
    • Voir le profil
Re : Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #38 le: 16 mars 2009, à 21:47:54 »
Donne-moi envie de le poster, grande folle ::)

Citation de: Mario
Ah là là la bonne occasion pour Mario de parler un peu plus de lui ::) :P :-[ ;D , dans ce résumé ça va encore dégouliner de pleins de "moi je" "moi je" ;D (j'plaisante M ^^), mais vous imaginez si Mario gagne le CDM :-X "MOI JE..." ^^

Edit : quoique dis moi, les 80-90% c'est le résumé te concernant ??? et le reste pour les autres... :D

LOL^^

Je sais que tu plaisantes hein ;D mais autant te donner plus envie de le lire, du coup... ;)

[...]

[...] = Et tu connais la suite de ton MP ::) , donc c'est toi qui donne envie, j'attends ! ::) ;D

Hors ligne Antistar

  • Adhérents IASMK
  • Myth
  • ***
  • Messages: 21886
  • Sexe: Homme
  • CDM2023: 7ème
  • ★★★★★★★
    • Voir le profil
    • Antistar.fr
Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #39 le: 16 mars 2009, à 22:04:38 »
En avant-goût:

Léninegrad est eune belle grande ville dé trais millions neu chents mille pèrsonnes - la deuxième pus grande dé l'Union Soviétique, située sus la Néva. Ch'tait là qué l'fanmeux Lénine démeuthait et travaillait, et ch'tait en 1891, l'année d'ma naîssance, tch'i' pâssit ses examens d'êcrivain à l'Univèrsité tch'a vîngt mille êtudiants aujourd'aniet. Ch'est dans la fortérèsse dé St. Pièrre et St. Paul, c'menchie en 1703, qué touos les Tsars dépis Pièrre lé preunmyi sont entèrrés. Ch'tait à Léninegrad qué l'fanmeux musicien Tchaikovsky et bein d'autres musiciens tchi sont fanmeux étout d'meuthaient. Les Russes aiment lé thiâtre dramatique, et y'en a dgix dans la ville.

Léninegrad souffrit tterribliément dans la deuxième grand' dgèrre quand l's Allemands l'assiégîdrent pour 900 jours, et l'dgide nouos dit qu'un million, deux chents mille pèrsonnes pèrdîdrent la vie; 632,000 tchi n'taient pon soudards mouothîdrent dé faim et d'maladie, et 17,000 fûdrent tués par lé feu des bombes et du canon. Un d'mié-million d'ieux sont entèrrés dans l'chînm'tchiéthe Piskaryovskoye qué j'allînmes vaie.

Lé palais d'hiver des Tsars, bâti en 1762, est un mûsée à ch't heu, iun des pus grands du monde, et là nou vait l's oeuvres des fanmeux peintres da Vinci, Titian, Rembrandt et Reubens, et y'a pus d'deux millions d'objets d'toutes les sortes exhibés. La grandiose Cathédrale Orthodoxe dé St. Isaac, dans tchi tchînze mille pèrsonnes pouvaient assister ès sèrvices en même temps, est un mûsée étout d'nouos jours. Mais y'a tant d'choses à vaie à Léninegrad tch'i' faût qué j'm'arrête d'en pâler car i' prendrait trop longtemps à les dêtailli.

Eune belle promenade par hydro-glisseur sus la Néva vouos amènent à Petrodvorets, un par tch'est en êffet eune ville de pavillons, gardîns et fontaines. Quand tout ch'la fut c'menchi par lé Tsar Pièrre I en 1709 s'n ambition 'tait d'dêpâsser la grandeu et la bieauté d'Vèrsailles, et i' n'y a qu'à y aller pour vaie tch'i' rêussit à l'faithe. I' vaut la peine dé y'aller quand ch'né s'sait qu'pour vaie les fontaines soûfflier l's ieaux eune chînquantaine dé pids en l'air en d'vant d'un palais tch'est iun des pus bieaux bâtisses du monde. L's Allemands fîdrent dé lus mus pour dêtruithe tout l'par en 1941, et i' rêussîdrent à ruinner un tas d'pavillons et copîdrent un tas d'bouais - comme i' fîdrent en Jèrri - mais nou n'lé dithait pon à l'vaie à ch't heu. Eune aut' belle pétite ville là l'tou est Pushkin, nommée pour lé poëte dé chu nom-là - lé Shakespeare d'la Russie. La ville soulait aver nom Tsarskoye Selo (Lé Village des Tsars). Ou fût ruinnée par l's Allemands étout mais oulle a 'té restaurée.

Dé Léninegrad j'nouos en feûnmes à Moscou par avion. Lé viage prend septante munnutes. Là, j'feûnmes havrés dans la pus grande hôtel du monde, l'Hôtel Rossiya (Russie). Oulle a trais mille chambres et peut havrer siex mille pèrsonnes en même temps. Oulle est absolûment modèrne et bein meubliée. Mais la grande attraction d'Moscou est san "Vièr Marchi" - La Place Rouge (Red Square en angliais). Ch'est là tch'est l'mausolée dans tchi qu'lé cadâvre embaumé dé Lénine fut mîns en 1924. Les Russes veinnent dé toutes les parties du pays pour lee vaie, et touos les jours nou vait eune longue procêssion d'gens, hommes et femmes et êfants, trais ou quatre dé laize en rang, à marchi douochement jusqu'à l'entrée du mausolée, gardé par deux soudards armés, comme sentinelles.

J'prînmes nouot' pliaiche dans la procêssion d'bouanne heuthe lé Dînmanche matîn, et eune démi'-heuthe pus tard j'tions dans l'sombre mausolée. Y'a un tas dé d'grés à d'valer, et nou n'y vait pon cliai, mais des soudards sont d'but l'long des d'grés et vouos souôtcheinnent lé bras si nou choppe en d'valant. Beintôt nou s'trouve en fache du fanmeux cadâvre. Lénine, habilyi dans ses habits du Dînmanche, est là sus un manniéthe dé catafalque souos la lueu des lampes êlectriques. I' pathait comme s'il 'tait à dormi. Nou-s-a eune bouanne idée d'sa philomie d'vant entrer là, car nou vait san portrait en grand partout dans les villes sus les muthâles et bâtisses et dans les boutiques. L's embaumeurs ont fait lus tâche comme i' faut. Il est bein présèrvé, et pathait naturel.

Les héros Soviétiques sont entèrrés lé long d'la muthâle du Kremlin et driéthe lé mausolée. Y'en a eune bouanne rangie, et lus noms sont sus des pliaques en marbre sus la muthâle. Y'a eune pliaiche à part pour la tombe du soudard înconnu, et eune fliambe est tréjous alleunmée en s'n honneu. Ch'tait întérêssant d'vaie qué Staline, tch'avait 'té embaumé étout et mîns à côté d'Lénine dans l'mausolée pour eune volée mais halé d'là et entèrré dans l'temps d'Kroustchev, a eune tombe un mio à part des autres, mais directément drièthe lé mausolée, lé long d'la muthâle du Kremlin, et y'a eune statue d'li-même dessus.
ce que tu penses, je le sors à mes potes à l'apéro pour les faire marrer

What is said in La Suze, stays in La Suze  ;D

Hors ligne Krysster

  • Titan
  • *****
  • Messages: 11206
  • Sexe: Homme
    • Voir le profil
Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #40 le: 28 mars 2009, à 18:03:22 »
1. Narnet
2. Neo
3. Drew


 ;D Quoi ???

Hors ligne KVD

  • Webmaster
  • Legend
  • *******
  • Messages: 3880
  • Sexe: Homme
  • CDM2023: 2ème
  • Regular subscriber to the SMK multiplayer lottery
    • Voir le profil
    • My Twitch channel (SMK livestreams!)
Re: Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #41 le: 28 mars 2009, à 18:05:53 »
1 Mario
2 Mario
3 Mario
4 Flo

 8)

Hors ligne Krysster

  • Titan
  • *****
  • Messages: 11206
  • Sexe: Homme
    • Voir le profil
Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #42 le: 28 mars 2009, à 18:07:38 »
 ::)

1. K
2. V
3. D

 8)

Hors ligne Narnet

  • Legend
  • ****
  • Messages: 7221
  • Sexe: Homme
  • CDM2023: 18ème
  • The cab driver of SMK
    • Voir le profil
    • Shame
Re : Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #43 le: 28 mars 2009, à 18:12:42 »
1. Narnet
2. Neo
3. Drew


 ;D Quoi ???

c'est gentil de penser à moi  ::) (enfin, on a vu ce que ça a donné au CDB  )

vu ma faiblesse rédhibitoire en battle, enfin surtout mon aversion pour ce mode, c'est mort né de toutes façons

après, faudrait déjà se qualifier en phase finale du TT, MR, GP, et genre plein de surprises pour arriver loin dans tous ces modes (genre qu'il y ait la mushroom en 8-èmes, que je la gagne et que je m'arrache sur une autre cup, qu'il y ait MC1/GV1/CI1/GV2 en 8-ème de MR et y faire fort aussi, GV3 au 1er tour de TT et que tout le monde rate une passerelle et que moi j'assure en n'en faisant aucune)et que pour tous les favoris, il y a des catas en série

bref, un scénario tout à fait envisageable (probabilité non nulle, mais extrèmement faible, tout de même, à peu près autant que gagner le gros lot à l'euromillions, voire pire ....)

ah, au fait, pour rappel, je n'ai jamais disputé une phase finale en 2 éditions    ^-^
Premier être humain à avoir 960 temps répertoriés sur le site de Djo
3-ème de la Fun Cup au briord le Pi-Day 2009
66,66 % de victoires (2/3) en matchs officiels sur la map 1 contre Geo, champion du monde de battle 2009 et 2011
Aussi fort qu'Harold, le triple champion du monde de Battle, sur la map 4
Vainqueur du tournoi improvisé de SMK de la PPRM 2 (2010)
Qualifié en phase finale du TT et de GP au CDM 2011
3ème du GP à la Fall Cup 2016
3ème du TT à la Winter 2017

Hasta el non-NBT siempre

Le travail surpasse le talent quand le talent échoue à faire son oeuvre

Hors ligne noctambule

  • Adhérents IASMK
  • Legend
  • ***
  • Messages: 6817
  • Sexe: Femme
  • Parigo Skanky & Lovely Style
    • Voir le profil
Re : Qui sera champion d'Europe / du monde 2009?
« Réponse #44 le: 29 mars 2009, à 12:34:58 »
les parigos gagneront toutes les médailles de battle ! O0
et flo pourra encore se dire qu'il est le meilleur 4e ;D
CDM, où tu iras j'irai :-* O0

Bref, je conclue en espérant que vous ouvriez un peu les yeux... :(